בזמן ביצוע ההזמנה מהאתר תידרשו למלא כתובת מלאה של מקום מגוריכם.
לאחר ביצוע ההזמנה ותשלום – תקבלו מייל עם כל פרטי ההזמנה.
המשלוח יסופק לכתובת שהזנתם במעמד ביצוע ההזמנה.
עם סיום ההזמנה – תקבלו מייל מפורט עם כל פרטי ההזמנה.
בזמן ביצוע ההזמנה מהאתר תוכלו לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לכם ביותר. (בד"כ בית עסק או לוקר שקיימים בעירכם).
לאחר בחירת מיקום נקודת האיסוף וביצוע ההזמנה – תקבלו מייל עם כל פרטי ההזמנה.
בזמן יציאת החבילה ממחסני חברת המשלוחים לנקודת האיסוף / או למשלוח עד הבית (תלוי בבחירה שלכם) – תתקבל אצלכם הודעת SMS
לאחר מכן:
למזמינים לנקודת איסוף:
תקבלו SMS המודיע על כך שהחבילה ממתינה לכם בנקודת האיסוף, עם זמני פתיחה של המקום + קישור להגעה בווייז.
למזמינים משלוח עד הבית:
תתקבל הודעה על כך שהחבילה תגיע היום עם מספר המשלוח שלכם.
*חשוב – בהזמנות לנקודות איסוף: יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה האחרונה. במידה והחבילה לא תיאסף על ידכם, היא תוחזר אלינו לאחר שבוע ימים.
בכל רגע נתון, ניתן לבדוק את סטאטוס החבילה בחיוג לטלצ'יטה – מוקד מידע טלפוני הפעיל לרשותכם בכל ימות השבוע 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע: 073-2171717
כמו כן ניתן לבדוק גם בשירות המקוון למקבלי חבילות באתר של צ'יטה:
התחברות מקבלי חבילות באמצעות קוד לנייד (cheetahdelivery.co.il)
במידה ואינכם בבית, או לא זמינים – ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח בסמוך לדלת באמצעות הודעת ה SMS האחרונה שתתקבל לטלפון הנייד שלכם.
במידה וקיבלתם מוצר שגוי שלא ע"פ הזמנתכם או פגום, אנו נספק שירות משלוח נוסף הכולל הלוך חזור לצורך איסוף והחלפה על חשבוננו מ ו- אל הלקוח ע"י שליח מחברת צ'יטה משלוחים ע"פ התהליך הבא:
- יש להודיע לנו אודות קבלת מוצר שגוי או פגום תוך 24 שעות מקבלת המוצר.
- אנו נלקט ונוציא שילוח עם המוצר הנכון / החליפי לכתובת שלכם.
- השליח יאסוף את המוצר השגוי או הפגום וימסור לכם את המוצר הנכון לשביעות רצונכם.
בכל מקרה של ביטול הזמנה נא חייגו 077-5152122
או לחצו כאן מלאו טופס צור קשר באתר.
ניתן להחזיר המוצר ולבטל את הזמנתכם עד 14 ימים מיום הגעת המוצר אליכם.
יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית ובלבד שלא נעשה בו שכל שימוש.
ניתן להחזיר באמצעות דואר ישראל עם דואר שליחים או דואר עוקב.
ניתן גם להשתמש בשירותי השילוח שלנו (בתשלום) לאיסוף מכם ומסירה בחזרה אלינו.