איך מתבצע משלוח עד הבית?
איך מתבצע משלוח לנקודת איסוף?
איך מתבצע מעקב אחר הזמנות?
איפה החבילה שלי?
השליח בדרך אלי ואני לא זמין או לא נמצא בבית?
מדיניות החזר משלוח / משלוח שגוי או פגום
ברצוני לבטל הזמנה שביצעתי
איך מתבצע משלוח עד הבית?
בזמן ביצוע ההזמנה מהאתר תידרשו למלא את פרטי יעד המשלוח באמצעות כתובת המלאה של מקום מגוריכם, במידה ותרצו משלוח ליעד אחר, ניתן לסמן זאת במעמד ההזמנה.
לאחר ביצוע ההזמנה והתשלום – תקבלו את כל פרטי ההזמנה למייל שהוזן, שם גם יצויין את שיטת ויעד המשלוח שיסופק לפי שיטת המשלוח לכתובת היעד שהוזן על ידי הלקוח במעמד ביצוע ההזמנה.
כמו כן; על אחריות הלקוח לוודא את תקינות הכתובת למשלוח אחרת עלול להיווצר עיקובים במעמד המסירה.
איך מתבצע משלוח לנקודת איסוף?
בזמן ביצוע ההזמנה מהאתר תדרשו לבחור שיטת משלוח, שם תוכלו לבחור נקודת איסוף או מרכז חלוקה בהתאם לפריסה באיזור המבוקש תוצג רשימה לבחירה מהאפשרות הנוחה לכם ביותר.
לאחר בחירת מיקום נקודת האיסוף וביצוע ההזמנה – תקבלו מייל עם כל פרטי ההזמנה.
לאחר ביצוע ההזמנה והתשלום – תקבלו את כל פרטי ההזמנה למייל שהוזן, שם גם יצויין את שיטת ויעד המשלוח שיסופק לפי הכתובת או הנקודת איסוף/מרכז חלוקה שהוזן על ידי הלקוח במעמד ביצוע ההזמנה.
כמו כן; על אחריות הלקוח לוודא את תקינות שיטת המשלוח שנבחרה אחרת עלול להיווצר עיקובים במעמד המסירה.
איך מתבצע מעקב אחר הזמנות?
בזמן יציאת החבילה ממחסני חברת המשלוחים לנקודת האיסוף / או למשלוח עד הבית (תלוי בבחירה שלכם) – תתקבל אצלכם הודעת SMS
לאחר מכן:
למזמינים לנקודת איסוף:
תקבלו SMS המודיע על כך שהחבילה ממתינה לכם בנקודת האיסוף, עם זמני פתיחה של המקום + קישור להגעה בווייז.
למזמינים משלוח עד הבית:
תתקבל הודעה על כך שהחבילה תגיע היום עם מספר המשלוח שלכם.
*חשוב – בהזמנות לנקודות איסוף: יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה האחרונה. במידה והחבילה לא תיאסף על ידכם, היא תוחזר אלינו לאחר שבוע ימים.
איפה החבילה שלי?
בכל רגע נתון, ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה דרך כאן:
לפי מספר החבילה בחיוג לטלצ'יטה – מוקד מידע טלפוני הפעיל לרשותכם בכל ימות השבוע 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע: 073-2171717
כמו כן ניתן לבדוק גם בשירות המקוון למקבלי חבילות באתר של צ'יטה:
התחברות מקבלי חבילות באמצעות קוד לנייד (cheetahdelivery.co.il)
השליח בדרך אלי ואני לא זמין או לא נמצא בבית?
במידה ואינכם בבית, או לא זמינים – ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח בסמוך לדלת באמצעות הודעת ה SMS האחרונה שתתקבל לטלפון הנייד שלכם.
מדיניות החזר משלוח / משלוח שגוי או פגום
במידה וקיבלתם מוצר שגוי שלא ע"פ הזמנתכם או פגום, אנו נספק שירות משלוח נוסף הכולל הלוך חזור לצורך איסוף והחלפה על חשבוננו מ ו- אל הלקוח ע"י שליח מחברת צ'יטה משלוחים ע"פ התהליך הבא:
- יש להודיע לנו אודות קבלת מוצר שגוי או פגום תוך 24 שעות מקבלת המוצר.
- אנו נלקט ונוציא שילוח עם המוצר הנכון / החליפי לכתובת שלכם.
- השליח יאסוף את המוצר השגוי או הפגום וימסור לכם את המוצר הנכון לשביעות רצונכם.
ברצוני לבטל הזמנה שביצעתי
בכל מקרה של ביטול הזמנה נא חייגו 077-5152122
או לחצו כאן מלאו טופס צור קשר באתר.
ניתן להחזיר המוצר ולבטל את הזמנתכם עד 14 ימים מיום הגעת המוצר אליכם.
יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית ובלבד שלא נעשה בו שכל שימוש.
ניתן להחזיר באמצעות דואר ישראל עם דואר שליחים או דואר עוקב.
ניתן גם להשתמש בשירותי השילוח שלנו (בתשלום) לאיסוף מכם ומסירה בחזרה אלינו.